Algemene vragen

1. Wat is Verrassingsplatform
Het Verrassingsplatform is een platform waarop de meest leuke en romantische bedrijven uit uw regio worden gepresenteerd. Het is bedoeld om een leuke verrassing voor uw partner, familie, vriend of vriendin te vinden.

2. Een bedrijf heeft extra kosten in rekening gebracht, krijgen wij dit terug van het Verrassingsplatform?
Nee, wij hebben geen invloed en of zeggenschap over producten, diensten of activiteiten welke bedrijven aanbieden. Dit geldt voor alle bijkomende kosten die wij niet op onze pagina’s hebben vermeld.

3. Kunnen tarieven op het Verrassingsplatform verschillen met de aanbieder?
Ja. Het is mogelijk dat een aanbieder op een later moment zijn tarief aanpast en dit nog niet aan het Verrassingsplatform heeft doorgegeven.

4. Ik wil graag een unieke verrassing plannen, maar ik kan geen passend bedrijf vinden. Kunnen jullie mij helpen?
Uiteraard! Wij denken graag met u mee om uw idee zo goed mogelijk uit te werken. Mail
uw idee naar: info@verrassingsplatform.nl.

5. Ik ken (wij zijn) een leuk bedrijf dat nog niet bij jullie is aangesloten, hoe kan ik dit doorgeven?
Wat leuk dat u met ons meedenkt! Wij ontvangen dit graag op het volgende email adres: info@verrassingsplatform.nl.

6. Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Voor klachten kunt u contact opnemen met het volgende mail adres: info@verrassingsplatform.nl.

7. Ontvangen of afmelden van de nieuwsbrief
– Voor onze nieuwsbrief kunt u zich inschrijven, de inschrijf link vindt u op de homepage.
– Voor afmelden kunt u de afmeldknop onderaan in de ontvangen email klikken.
– Krijgt u de nieuwsbrief niet binnen? Controleer uw spambox.

Voor bedrijven

1. Wanneer incasseert het Verrassingsplatform
In de laatste week van de maand zullen wij afschrijven.

2. Waarom incasseren jullie via de naam Caja-group?
Het Verrassingsplatform is een dochterbedrijf van de Caja-group. Dat is de reden waardoor u Caja-group op uw afschrijving ziet staan.

3. Ons bedrijf heeft een samenwerking met het Verrassingsplatform beëindigd. Wanneer zal de laatste automatische incasso plaatsvinden?
Na twaalf maanden is het mogelijk om uw account op te zeggen. Hierbij geldt een opzegtermijn van een maand. Na het opzegtermijn stopt het incasseren van het maandelijks bedrag.

4. Hoe en wanneer kan ik opzeggen?
Opzeggen kan na een looptijd van twaalf maanden. Voor opzegging verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via: info@verrassingsplatform.nl.